środa, 14 grudnia 2011

Wątróbka wieprzowa na słodko;)

Od kiedy mam kotkę, to często kupuję wątróbkę i wszyscy mamy ucztę. Kiedyś wątróbki nie lubiłam w dzieciństwie, jak tutaj dzieci nie lubią szpinaku, ale teraz wiem, jak można ją pysznie przyrządzić i jaka jest zdrowa i bogata w żelazo. Polecam.

Przepis
30 dag wątróbki
2 duże cebuli
kilka pieczarek
jedno jabłko
pieprz, sól , oregano pietruszka ( ja użyłam suszoną ale świeża zdecydowanie lepsza) i carry


Pokrojoną cebule zasmażyć na patelni z pieczarkami dodając sól i pieprz. Na osobnej patelni usmażyć wątróbkę dodając oregano, pietruszkę, pieprz i carry. Po usmażeniu się wszystko wymieszać i dodać pokrojone jabłko i zostawić na małym ogniu, żeby się podusiło, na końcu jeszcze posolić.

Tytuł postu brzmi „wątróbka na słodko” i słodkość daje jabłko, cukru „0”.

Smak jest bardzo dobry cała gorzkość wątróbki znika zupełnie. A sosikiem można polać ryż.

2 komentarze:

  1. z grubej rury mnie strzeliłaś:D nie cierpię wątróbki, ale twój przepis wygląda pysznie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj narobiłaś mi ochoty na wątróbkę. Już wiem co jutro będzie na obiad:)

    OdpowiedzUsuń

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...