niedziela, 26 lutego 2012

K: Sztuka miłości – Ying Hong

Książkę dostałam od siostry i powiem szczerze, że jakoś nigdy nie zdarzało mi się czytać tak pięknie opisane w powieści, sceny erotycznej miłości;) Książka jest napisana na podstawie dziennika Virginii Woolf w 1936 roku. Główną postacią jest jej siostrzeniec Julian Bell który pojechał do Chin wykładać literaturę angielską i poznał tam piękną Lin, która była jego kochanką , ale jednak zachęcam do przeczytania tej książki i się dowiedzieć jak wszystko było. Ja osobiście liczyłam na inny koniec wydarzeń, ale jednak, tak się nie stało jak bym chciała, a chciałam by żeby miłość zwiecie żyła ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...