sobota, 11 lutego 2012

Podróż Enrique


Ta książka oparta na faktach historii miłości, tęsknoty i odwagi dziecka. Główny bohater Enrique odbywa samotną, niebezpieczną podróż, głównie na dachach pociągów, z Hondurasu do Stanów Zjednoczonych, aby odnaleźć swoją matkę , którą nie widział już od lat.
Czyta się bardzo fajnie, ale niestety, to smutna książka. W niektórych momentach, myślałam że nie dam rade jej doczytać , ale jakoś się udało.
Kiedyś słyszałam takie podobne historie o przekraczaniu granic ale tak dramatycznych wydążeń, sobie nawet nie wyobrażałam.
Mimo wszystko, polecam poczytać tą książkę i się troszeczkę dowiedzieć co się w świecie dzieje.
A na odmianę i poprawę psychiki, zaczęłam czytać kolejną książkę „Sztuka Miłości „ Oj tam to się dzieję;)) Ale zbliżają się Walentynki, więc się cieszę że ta książka trafiła w moje ręce;))
Pozdrawiam i tym co czytają , miłej lektury;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...