środa, 9 października 2013

Kompot z goździkami zdrowy!!!

 Taki kompot pewnie każdy robi z suszonych owoców zimą , a ja mając trochę jabłek i gruszek postanowiłam ugotować kompot i dodać tam goździków, ponieważ wyczytałam że goździki są bardzo zdrowe. Tu można sobie o nim poczytać.
Przygotowanie:
Do garnka 3 litrowego włożyłam
2 rodzaje jabłek " Malinówkę i Kronselki" pokrojone na czwartki po 2 szt , bez środków i trzy całe gruszki " Lukasówki"
Zalałam wodą i wsypałam około 10 sztuk goździków i dwie małe łyżeczki cukru.

Zagotowałam i przez 15 minut pogotowałam na małym ogniu.
Polecam na ciepło, ale na zimno też jest pyszny.

 P.S.  Przypominam o Projekcie szczęściu na moim blogu w prawym rogu link;))

1 komentarz:

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...