wtorek, 19 listopada 2013

Kotlety z kaszą gryczaną

Lubie kasze gryczaną i jest bardzo smaczna i zdrowa, a zwłaszcza się zaleca ja jeść na zimowe dni, bo daje ciepło;))
Postanowiłam usmażyć kotlety z kaszy gryczanej , bo dawno jadłam coś takiego , jeszcze jak mieszkałam na Ukrainie i byłam mała;))
Przepis jest bardzo prosty
Składniki:
1 saszetka ugotowanej kaszy gryczanej
250 g mielonego mięsa (wieprzowiny) , można i więcej dodać.
1 jajko
sól, pieprz.
Można dodać cebuli jeśli ktoś lubi
Bułka tarta do wyrobienia kotlet;)
Olej do smażenia
Wszystkie składniki wymieszać i wyrobić kotlety, obtaczać w tartą bułkę  i smażyć na rozgrzanym oleju.
Efekt jest taki , że kotlety są lęki i nie twardnieją.
Pyszne , zapraszam do spróbowania upiec:))

P.S. Jeszcze raz  zachęcam do POMOCY OLIWCE każda 1 zł jest ważna 




2 komentarze:

  1. Bardzo zdrowe kotleciki i można jesć na drugi dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kotlety robię, jak mi trochę kaszy zostanie i trzeba sensownie zagospodarować. Można też dodać warzywa ugotowane albo pieczarki przesmażone i zrobić bezmięsne. Pycha. :)

    OdpowiedzUsuń

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...