niedziela, 24 listopada 2013

Słodkie sushi

W taką pogodę czegoś się chcę na słodko, przyjmij ja tak mam. Wypatrzyłam kiedyś na jakimś blogu słodkie  sushi i postanowiłam  też zrobić ale troszeczkę po swojemu.
Do ciasta na naleśniki dodałam dwie duże łyżki kakao i tak powstały czekoladowe naleśniki. A przepis można zobaczyć TU
Gotowe naleśniki wysmarowałam serkiem waniliowym i zawinęłam to wszystko banan.Potem pokroiłam i mniam mniam, a maczać można w jakimś czekoladowym budyniu, lub kto co lubi, są różne desery gotowe do kupienia. Można też w miodzie, ale dla mnie  za słodko.

Smacznego!!!

Pomóżmy jej, nawet udostępniając link w sieci.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...