środa, 13 listopada 2013

Zielone drzwi - audiobook

Tym razem zaskoczyłam siebie samą, ponieważ zawsze jakoś nie mogłam się przekonać do audiobooków, a tu trafiłam na fajną stronę audioteka.pl  przez to, że dostałam na Biegu Niepodległości kupon do tej strony, na darmową książkę.( Warto biegać i brać udział w takich imprezach , bo można dostać fajne prezenty) Kupony pozbierałam od znajomych mało nimi zainteresowanych i zaczęłam szaleć po stronie. Pierwsza książkę wybrałam dla spróbowania , jak to działa i czy mam warunki słuchać. I mam teraz  w telefonie i w laptopie cały audiobook Katarzyny Grocholi " Zielone drzwi" czyta Agata Kulesza, którą bardzo lubię jako aktorkę.
 Wszystko o książce można poczytać TU  i posłuchać fragment.
Mi, osobiście się podoba takie słuchanie i jak jadę autobusem , to wole słuchać niż czytać, mniej oczy bolą ;))
O kolejnym audiobooku napisze jak posłucham
Polecam i do miłego;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...