środa, 12 lutego 2014

W dżungli miłości - Beata Pawlikowska

Jakoś przypadkowo trafiła mi do rąk ta książka. Myślałam że będzie to jakaś historyjka, która się wydarzyła w jakiejś dżungli, a to się okazało że książka o prawdziwym życiu i super radami. Niby wszystko się to wie ale jak jest okazja sobie to jakoś przypomnieć, to ta książka idealnie się nadaje na taką terapie. Jak czytałam rozdział o alkoholikach, to znów przypadkiem trafiłam do kina na film ''Pod mocnym aniołem'' . No i byłam w temacie;) Film oczywiście polecam, bo jest wart zobaczenia.
A wracając do książki , to jest to moja pierwsza książka Beaty Pawlikowskiej nie licząc ''Blondynka na językach''  i muszę powiedzieć, że mi się podoba jej styl  pisania. jak czytam , to jak by słuchałam ją w radiu i jest super.
Polecam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...