poniedziałek, 9 lutego 2015

Maseczka z kurkumy

Kolejny super przepis z Zielonego Zagonka na piękny wygląd skóry. Stosowałam maseczkę przez tydzień, codziennie i mówię, że poprawa jest. Mam jaśniejszą cerę i gładziusieńką. Maseczkę można zaliczyć również do delikatnego pilingu, bo kurkuma ma drobne ziarenka .
Wszyscy pisali pod postem w Zielonym Zagonku, że mieli żółtą buzie. Ja nie miałam, a jak coś nie chciało się zmyć, to olej na wacik i niema ani śladu po kurkumie.
Składniki na maseczkę:
- 2 łyżeczki miodu
- 1 łyżeczka kurkumy
- 1 łyżeczka soku z cytryny
- 1/2 łyżeczki olej z pestek winogrona lub zwykła oliwa
- 3 łyżki jogurtu, jeśli masz trądzik;-)
Wszystkie składniki wymieszać i można przechowywać w lodówce, nawet kilka dni albo zjeść, bo smaczne;-)
Zastosowanie  
Nałożyć na umytą buzie i trzymać do 20 minut aż wyschnie. Zmyć ciepła wodą delikatnie masując. Po maseczce , posmarować się kremem, ja smaruję się śluzem z ślimaka Skarby Maroka
Polecam gorąco :-)

1 komentarz:

  1. :) też pomyślałam po przeczytaniu przepisu, że kolor kurkumy jednak będzie widoczny na buźce ;) no no, warto spróbować:)
    Pozdrawiam!:)
    ..i zapraszam do mnie na przepis na domowy proszek/pastę do zębów:)

    OdpowiedzUsuń

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...