poniedziałek, 25 maja 2015

Ciasteczka owsiane z bakaliami.

Wypróbowuje ciasteczka , które by się nadawały  na dłuższe wybieganie i upiekłam bakaliowe, ale one się nie nadają, bo polałam pyszną czekoladą i upiekłam w formie babeczek. Są po prostu nie praktyczne w jedzeniu , podczas biegu ;-)
Składniki są bardzo proste:
- 5 bananów
- szklanka płatków owsianych górskich
- 2 łyżki miodu
- bakalie ( orzechy laskowe i włoskie, rodzynki sułtańskie i ciemne, goje, żurawinę)
Sposób przygotowania:
Zmiksowałam banany i dodałam płatki i mód. Po 15 minutach dodałam bakalie i wszystko wymieszałam.
Łyżką nałożyłam nie duże porcje w foremki powstałą  masę  i do piekarnika rozgrzanego do 180 C  na ok 15 minut. Po wystygnięciu polałam domową  czekoladą, zrobioną wcześniej.
Pyszne ale jest minus tego wszystkiego, ciastka nie chciały się odkleić od papierku, więc nie polecam;-) chociaż pięknie to wygląda.
P.S. Nadal są aktualne zapisy na moje Candy, ale jakoś zainteresowania "0" ;-( Zapraszam!!!

1 komentarz:

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...