środa, 11 stycznia 2012

Owoce morza

Czasami coś na szybko trzeba przygotować do jedzonka i oczywiście gotuję makaron , makaron i makaron, ale żeby ten makaron jakoś ozdobić innym smakiem niż ser , to proponuję taki (dziwny) ciekawy przepis.
Składnik:
- spaghetti
-małży
-kalmary
-rodzynki
-płatki migdałowe
-sól, majeranek, bazylia
-sos słodko kwaśny ( THAI theritage)
-tarty ser
Przepis:
Ilość składników zależy od ilości osób przy stole. Więc wszystko na własne oko.
Kalmary pokroić w kuleczki i razem z małżami podsmażyć na oleju, dodając przeprawy, majeranek i bazylie, posolić i pod koniec dodać rodzynki i płatki migdałowe (mieszać ). Wszystko się smaży-dusi około 15 minut, bardzo szybko. Ja dodałam na koniec odrobinę sosu słodko kwaśnego ( z papryki i ananasów) ale bardziej dla koloru niż smaku i trafny strzał;)
Ugotowane spaghetti wyłożyć na talerz , polać sosem z owocami morza i posypać tartym serem.
Pysznie, szybko i dziwnie smacznie;))
Mam nadzieje że ktoś spróbuję to przyrządzić. Ja jak pierwszy raz jadłam to danie, na zapach zareagowałam nie chętnie ale jak spróbowałam , to mało miski nie wylizałam;))
Smacznego!!!
Od dziś od 15.00 można głosować na Blog Roku!!! Mój pierwszy blog bierze w tym udział. Dla tego będzie mi miło jeśli tam zajrzycie i zagłosujecie. Mój kod H00322
Pamiętajcie!!!
Dochód z SMS'ów zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.
Do miłego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...