piątek, 27 stycznia 2012

Placki z cukini

Zawsze smaczne i się udają. Teraz postanowiłam dodać troszeczkę czarnej ikry z majonezem , ale zdecydowanie polecam kwaśna śmietanę.
Przepis:
-2 cukinie
-2 jajka
-1,5 łyżki mąki
-sól, pieprz
-śmietana
-czarna ikra
-olej do smażenia.
Cukinie utartą na tarce, wyciskam troszeczkę z soku, potem sole,pieprze,dodaje dwa jajka, i 1,5 łyżki mąki. Wszystko mieszam i na rozgrzanym oleju zmaże.
Po wystygnięciu, posmarowałam majonezem ( ale polecam kwaśna śmietanę) i wykładam czarna ikrę. Bardzo ciekawie smakuję i szybko zniknęło z talerza. Ale na pewno jeszcze nie raz usmaże takie placuszki;))
Pozdrawiam!
Przypominam o moim Candy;))

4 komentarze:

  1. same placki brzmią i wyglądają smacznie. tylko co do tego czarnego nie jestem przekonana :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. super przepis moj chlopak jets wegtarianinem wiec mam pomysl no kolejny obiad :) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  3. To czarne;)) nie każdemu smakuję ale ja akurat miałam w lodówce i spróbowałam jak smakuję, całkiem nie źle, nawet bardzo smacznie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...