wtorek, 8 października 2013

Podaj dalej - " Projekt Szczęścia"

Zapraszam do zabawy Podaj dalej " Projekt szczęścia"
Ja, miałam to szczęście wygrać kolejkę do przeczytania tej książki u pomieszane-poplątane    i teraz moja kolej zorganizowania zabawy.

Zasady:
1. Udział w zabawie może wziąć osoba pisząca bloga
2. Osoba która zostanie wylosowana , powinna w ciągu trzech tygodni przeczytać książkę , organizować u siebie zabawę na 5 dni i wyłonić kolejna chętną czytelniczkę.
3.Do książki można coś dołączyć od siebie.
4. W poście wyraźnie wyrazić chęć do zabawy.

Co mi dała ta książka? Pytam i odpowiadam że cały czas daje. Czytając ją, starałam się zmieniać i być szczęśliwą, a to, że z tego jeszcze ktoś skorzysta, mnie cieszy i uszczęśliwia  jeszcze bardziej.
Postaram się robić wszystko że by być szczęśliwą, a że trzeba się do tego troszeczkę zmusić, to już wie że się opłaca.
 Mały przykład: mam posprzątane dwa pawlacze w mieszkaniu i wyniesione mnóstwo śmieci, jak kamień z serca.
Takich przykładów mam mnóstwo, prasowanie na bieżąco, bieganie kilka razy w tygodniu, więcej snu, więcej śmiechu i t.d. Ogólnie mogę powiedzieć że jestem szczęśliwa;))
A takie cuda z książką dostałam ja;)) Larunia musiała wszystko obwąchać jak zwykle;))
Bardzo dziękuję!!!
 
Zapraszam do zabawy!!!

2 komentarze:

  1. No to ja się zapisuję:))aktualnie czytam "Sekretnik" Kasi Michalak,a to siquel do jej Poczekajkowej serii,a jego podtytuł brzmi ni mniej mi więcej-Sekretnik,czyli jak marzyć skutecznie:))))więc,moje skuteczne marzenie-wziąść udział w Twoim podaj dalej:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do zabawy . Chyba ostatnio szczęście mi nie dopisuje .. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...