sobota, 28 lutego 2015

Polskie banany - mniam mniam

W Polsce też są banany i to w zasięgu ręki ;-) A uświadomiła mi to Herbienes. Na jej blogu można dużo się dowiedzieć ciekawych informacyj .
Dziś pojechałam w stronę Grójca i powędrowałam do lasu, a tam banany i pomyślałam że deser już mam. Jak działa rozkwitnięty kwiatostan leszczyny:  zaburzenia hormonalne, zaburzenia przemiany materii, zatrucia, nieżyty przewodu pokarmowego, przewlekłe choroby skórne na tle autoagresji i zaburzeń metabolicznych, zapalenie układu moczowego i płciowego, zapalenie układu oddechowego, zapalenie gruczołu mlekowego (piersi). 
W czekoladzie;-)
W miodzie gryczanym i czekoladzie
Więcej informacji można poczytać TU Jak na mój smak, to przysmak mi bardzo smakuje i będę tym się delektować jak tylko będzie okazja.
Polecam i smacznego;-)   

2 komentarze:

  1. O kurczę, to to jest jadalne? :O Nie wiem, gdzie znajdę, ale wiem, że będę bardzo intensywnie szukać. Ciekawi mnie jak smakują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa informacja:) wczoraj tez o niej przeczytałam, dziś sie powtórzyła, zatem ide nazrywać bananów:)))) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...