środa, 20 maja 2015

Herbatka z kwiatu lilaka.

Na blogu Inez jest kolejny ciekawy i prosty przepis , tym razem na pyszną herbatkę o smaku karmelowym z kwiatu lilaka.
Uzbierałam kwiaty i włożyłam do słoika bardzo ciasno. Mocno zamknęłam i na słoneczko aż kwiatki zmieniły kolor na biały. Po odkryciu słoika, kwiatki pociemniały i zaczęłam je suszyć z dwie godziny w piekarniku na 100 C,a potem na słoneczku i na noc pod kaloryfer,  bo o dziwo jeszcze grzeją.
I dziś zaparzyłam pyszną herbatkę. Naprawdę smakuję, a jeszcze  jak pomyśle że jest bardzo zdrowa, to jeszcze bardziej smakuję. O właściwościach herbatki, można  poczytać na blogu Inez;-)

Polecam!!!

P.S. zapraszam na moje CANDY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...