poniedziałek, 11 listopada 2019

Candy!!! Rozdanie z okazji 10-lecia mojego bloga

Chce wszystkim, kto tutaj zagląda, bardzo serdecznie podziękować za odwiedziny mojego bloga. 
Pierwszy mój wpis powitalny był opublikowany 11.12.2011 roku . Któregoś dnia, zajrzałam do starszych moich postów i niektóre z nich, mnie rozśmieszyły, niektóre wprowadziły w stan wspomnień. 
Bardzo bym chciała, żeby kiedyś Adaś jak dorośnie, sobie poczytał moje wpisy. Traktuję moje blogi, jak moje pamiętniki.
Z okazji że minęło 10 lat ogłaszam  CANDY
Zasady rozdania:
1.Napisz komentarz pod tym postem. Czy lubisz czekoladki E.Wedla? I dopisz swój nick z YouTube.
2. Zostań moim SUBSKRYBENTEM na mojej stronie You Tub 
3. Musisz mieć 18 lat, lub zgodę rodziców;-)
Zapraszam na filmik o rozdaniu:

Życzę szczęścia w rozdaniu i zapraszam na moje poprzednie wpisy;-))


18 komentarzy:

  1. Uwielbiam czekoladę Wedel🍫 i kocham książki 📚📖.JustynaF

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,tu Aga z kanalu aga drapie, czekoladki Wedla lubie ale pamietam ich smak kiedy firma jeszcze byla prawdziwych Wedlem, bo teraz jest w obcych rekach niestety, moja ulubiona to z nadzieniem truskawkowym, kiedys miala ona takie duze kostki i te warstwa nadzienia odchodzily od siebie I byly tak pyszne ale dzisiaj to juz jest zupelnie inny smak, pozdrawiam cieplo, chcialabym wygrac te cudowna ksiazke, jak sie nie uda to bede musiala kupic bo jestem jej strasznie ciekawa,pozdrawiam, Aga z kanalu Aga Drapie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj 😊 Uwielbiam wyroby Wedla a najbardziej czekolade-JEDYNA!!! Zycze Powodzenia w pisaniu bloga👍Pozdrawiam🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. A można prosić nick z You Tuba, jeśli masz?

      Usuń
  4. Witaj😊Uwielbiam wyroby Wedla a najbardziej czekolade -JEDYNA!!!Zycze Powodzenia w pisaniu bloga🍀 -pozdrawiam kiepuszewskajolanta

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej pewnie, że biorę udział. Czekoladę wedla lubię :D Najbardziej z nadzieniem malinowym i truskawkowym <3
    Justyna Buchta.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Mój debiut odnaleziony po latach....." w recenzji książki "Beata ma oczy brązowe".
    Z wyrobów Wedla najbardziej lubię czekoladę z nadzieniem toffi, torcik waflowy, baryłki. Z tych dawnych wyrobów pamiętam czekoladę z nadzieniem zbliżonym do toffi ale smak bardziej mleczny. Książka jest bez wątpienia bardzo ciekawa, bo pokazuje czasy dawne poparte zdjęciami. Mój nick z youtub to Elzbieta D. Będę czytać Twój blog, jest bardzo ciekawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu Ania z My Beautiful Life. Uwielbianmm czekolade i ksiazki. Wedla dawno nie jadlam bo tu nie ma w sklepach tylko w polskim sklepie ale zadko tam chodzimy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czekoladę Wedel jestem twoją subskrybentka,Monika Potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czekolady jak inne słodkości od Wedel,najbardziej ptasie mleczko,mieszankę Wedelowska 😍ale innymi słodkościami również nie gardzę ,bo jestem łakomczuszkiem .Sub.Kotłosia Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, nareszcie z pomocą linku mogłam wejść i skomentować,oczywiście biorę udział bo czekolady a tym bardziej Wedla nie potrafię sobie odmówić. Pozdrawiam Aka_em ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodycze kocham a słodycze Wedla są pyszne i nie mogę się nim oprzeć... Milena

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ulubiona czekolada 🍫 Wedla nadziewana truskawkowa. Kocham ją. Magda Jarguz

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj bardzo lubię Cię oglądać, jesteś przesympatyczna. Wedla lubię szczególnie ptasie mleczko:) pozdrawiam M. K. K.
    ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry lubię czekolade wedla o smaku truskawkowy pozdrawiam game Piterq (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej kochana :) tak,uwielbiam wedlowskie czekoladki,ogólnie jest to jedna z firm słodyczy,które uwielbiam najbardziej :) z ogromną chęcią przeczytałabym Twoją książkę, zapowiada się cudownie :) buziaki! :* mój nick yt : lam.io

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię czekoladki Wedla. Ogólnie lubię słodycze z tej firmy, ale najczęściej sięgam jednak po czekolady. Iwona S.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekoladki E Wedla są przepyszne. Bardzo je lubię. MEGI DIY.

    OdpowiedzUsuń

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...