wtorek, 7 stycznia 2014

Posumowanie 2013 roku

W tym roku udało się przeczytać o jedną książkę więcej niż w zeszłym i to jedna audiobook, ale czas na to tez idzie. W związku z tym podsumowanie robię dzięki jednej zabawie wymyślonej dwa lata temu przez   Lektury Lirael.
Oto moja wersja  2012 roku
Zabawa
Zaczęłam dzień z -Pięćdziesiąt twarzy Greja.
W drodze do pracy zobaczyłam -Życie Pi,
i przeszłam obokZwycięzca jest sam,
żeby uniknąćOstatni akt,
ale oczywiście zatrzymałam się przy - Ostatnia Cesarzowa.
W biurze szef powiedziałMały Budda,
i zlecił mi zbadanieDziki Imbir.
W czasie obiadu z - Biegnąca z wilkami,
zauważyłamSerce narodu koło przystanku,
podSamsara na drogach których nie ma.
Potem wróciłam do swojego biurka - Subtelna rewolucja. Liczenie od pierwszego roku życia,
Następnie, w drodze do domu, kupiłamProjekt szczęścia, 
ponieważ mamSubtelna rewolucja. Czytanie od pierwszego roku życia,
Przygotowując się do snu, wzięłamDiana. Moja historia,
i uczyłam sięzielone drzwi, 
zanim powiedziałam dobranoc -

Oczywiście wszystkie książki polecam do poczytania.Jak toś gra podobne zabawy, to proszę o link, chętnie poczytam inne wersje.
Poprzednie wersje zabawy można poczytać z zakładkach na górze. 
W nowym roku zaczęłam od dokończenia słuchania i czytania książek zaczętych jeszcze w poprzednim roku:))
Miłego Nowego Roku i dużo książek!!!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...