czwartek, 23 stycznia 2014

Steve Jobs – audiobook

Steve Jobs – audiobook
Miałam możliwość posłuchania tej książki i to zrobiłam podczas biegania i jazdy autobusem do pracy. Poszło mi na to 23 godziny i 28 minut ale warto było. Myślę że czytanie było by dłuższe.
A samą książkę słucha się super. Czyta ja Jarosław Łukomski. Tu można wszystko sprawdzić i posłuchać fragment.
Wracając do książki, to muszę powiedzieć że bardzo jest ciekawa biografia Steve Jobsa, nie koniecznie trzeba mieć w posiadaniu jakiś jego produkt, że by czytać o nim książkę.
Steve Jobs był wyjątkową osobą i jak zachorował postanowił napisać o sobie książkę, a powiedział to tak :
Kiedy się rozchorowałem, zdałem sobie sprawę, że kiedy umrę, inni ludzie będą o mnie pisać, nic o mnie nie wiedząc. Wszystko by pokręcili. Dlatego chciałem się upewnić, że ktoś wysłucha tego, co mam do powiedzenia.”

Polecam do słuchania, no i do czytania również.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...