sobota, 9 marca 2019

Książka na Dzień Kobiet

Kto dostał książkę na Dzień Kobiet? Bo ja dostałam i to chyba pierwszy raz w życiu, zawsze były kwiaty i t.d. , ale książka - to dopiero miłe zaskoczenie. Bardzo dziękuję swojemu mężowi za taki cudowny prezent i kwiaty też ;-*
 Jeszcze nie zaczęłam czytać ale już obejrzałam z każdej strony, z przodu i z tyłu . Bardzo fajny przekaz dla kobiet napisała autorka książki REGINA BRETT. Pierwszy raz spotkałam się z tą książką. Jest ich cała seria, ale o tym później.
Teraz czytam inną książkę i ta niestety musi poczekać.
A przy okazji .
Wszystkiego Najlepszego DZIEWCZYNY ;-)

2 komentarze:

  1. Ja mojej córce kupiłam jej książkę "Jesteś cudem":)))Fajne motywacje:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, myślę że warto będzie poczytać, nawet wypożyczyć w bibliotece;-)

      Usuń

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...