niedziela, 17 marca 2019

Nie tak łatwo być Czesławem

 Kolejna książka z autografem zdobytym na koncercie Czesław śpiewa. Myślałam że, będzie koncert i moja ulubiona piosenka ale okazało się że Czesław był sam i zrobił taki fajny występ z opowieściami o sobie, a dokładnie recytował swoją książkę , bo potem można było zakupić książkę i dostać autograf, a za zrobienia sobie z nim zdjęcie , trzeba coś rzucić do puszki i te środki przeznaczone na cele charytatywne ( super pomysł )

Bardzo fajnie się czyta książkę, w głowie czytałam głosem Czesława ;-) 
Idealna książka na ten czas, mocny temat o imigrantach . Ja też nie jestem z Polski ale mam to szczęście i mam nadzieje że nadal tak biedzie że otaczają mnie bardzo fajni ludzie.

Polecam bardzo tą książkę.
A na fotce z Czesławem , moja siostra;-)

 A ja zapraszam do fajnej strony do wypełnienia ankiet Opinia.pl  gdzie można ( ja tak robię ) wypełniając ankiety na różne tematy zarobić trochę pieniędzy i kupić za nie co chcesz lub nowe książki. Ja osobiście zbieram na książeczki dla synka, bo bardzo lubimy czytać.
Zapraszam na swoją stronę YouTube gdzie czytam książeczki i malujemy wspólnie z synem do tej książeczki rysunek i kolorujemy. Jak odtwarzam przed spaniem synu swoje czytanie, to jest prze szczęśliwy i o to mi chodzi. 

2 komentarze:

  1. Mam podobny problem co Czesław, z tym że jestem rodowitą polką/Polką (nigdy nie wiem jak się to pisze i w sumie mam to gdzieś).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)) Ja staram się ale nie zawsze wychodzi i teraz już się tym aż tak nie przejmuję.

      Usuń

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...