czwartek, 31 stycznia 2019

"Tata Tadzika" i czytanki

Witajcie!
Jeśli tu jeszcze ktoś zagląda, bo dawno mnie tu nie było ale z małym dzieckiem ciężko o odrobinę czasu dla siebie.
Więc postanowiłam że czas to zmienić.
Ostatnio zapisałam się do miejskiej biblioteki i zapisałam synka, mamy wypożyczone książeczki  i książki i czytamy, czytamy, czytamy...
Ja postanowiłam że będę nagrywać i rzucać na YouTobe, a potem włączać synkowi niech słucha mamy głosik i ogląda książeczki, a jeszcze wymyśliłam że zanim nagram filmik, to najpierw namalujemy wspólnie, postaci  z książki.
Na końcu podam link do strony.
A teraz, pierwsza przeczytana książka w tym roku - "Tata Tadzika"
Dostał ją mój mąż pod choinkę ;-)

Książka oczywiście z autografem - ( ma się znajomości ;-P)

Bardzo szybko przeczytałam tą książkę, trochę szkoda. Polecam wszystkim tatom i mamom, można trochę się pośmiać i zrelaksować.

Miło mi będzie jak za sub skryjecie mój kanał . Ale to na własne życzenie.
Pozdrawiam serdecznie!
Do następnego wpisu;-)  

1 komentarz:

  1. http://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76596278
    Można się zarejestrować do strony opinie.pl i odpowiadając na pytania spróbować coś zarobić , na przykład na nowe książki;-)

    OdpowiedzUsuń

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Zapraszam;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...